Finale ijsbeker 2022

Onder heerlijke omstandigheden werd gisteren de “finale ronde” gehouden van de IJsbeker. Voor aanvang van de wedstrijd eerst nog een lekker kopje koffie in het hotel alvorens de baan op te gaan.
Na de eerder gespeelde wedstrijden in de ijsbeker, stonden de eerste 3 spelers lekker dicht bij elkaar en beloofde het een spannende wedstrijd te worden. … en het werd spannend!

De “finale ronde” werd gisteren gewonnen door Ria Ottens, met een mooie 2e en 3 plaats voor respectievelijk Lute Jakobs en Geert Moorlag.
Helgo Beurkens ging er wederom met een mooie Birdie vandoor op hole 1.

Het eindklassement van de ijsbeker werd door de mooie score van Ria nog behoorlijk opgeschud maar er kon niet meer verhindert worden dat Ineke Wegkamp-Schepers, met uiteindelijk 2 punten verschil, de IJsbeker mee naar huis nam.
Na de wedstrijd was het buiten op het zonnige terras nog even heerlijk nagenieten van een drankje.