Golfwedstrijden

Beste Leden van Golfclub zuid Drenthe.
De wedstrijdcommissie wordt binnenkort samengesteld en dan zullen er weer wedstrijden worden georganiseerd. Hier kan elk lid aan mee doen, ongeacht handicap.

Drentse Golfkampioenschappen

We zijn benaderd door de Wedstrijdcommissie Golfclub Martensplek.
Zij zijn dit jaar aan de beurt om de Drentse Golfkampioenschappen te organiseren. In overleg met de andere organiserende clubs gaan deze plaatsvinden op zaterdag 7 september. Wil je mee doen, meld je dan even aan via de
mail secretariaat@golfclubzuiddrenthe.nl

Elke woensdagmorgen is er een inloop – 9.00 uur verzamelen

Een gezellig rondje golfen in een mooie rustgevende omgeving zonder teveel druk? Schuif dan eens aan bij de inloop op woensdagmorgen om 9.30 uur. De groep verzamelt zich vanaf 9:00 uur en start dan in groepjes tussen 9.00 en 10.00 uur.

Par 3 inloopavond maandag

Wil je op een laagdrempelige wijze in aanraking komen met golf als beginnende golfer of je korte spel verbeteren als iets meer geoefende speler? Dan is de inloop op de par 3 baan op maandagavond vanaf 19:00 uur een hele mooie mogelijkheid.
Schuif gezellig aan en kom met andere mensen in contact, terwijl je je spel beoefend op een leuke manier.