Regio competitie dames

Zaterdag 10 september de afsluitende wedstrijd van de regiocompetitie gespeeld op Martensplek in Tiendeveen. Deze stond eerst gepland in het voorjaar, maar door overmatig regenval was de baan toen onbespeelbaar.
Even leek het er deze week op dat de weergoden weer roet in het eten zouden gooien, maar niets was minder waar. Het was heerlijk golfweer.
Enkele onwillige navigatiesystemen zorgden toch nog wel voor wat stress voor aanvang van de wedstrijd, maar uiteindelijk wist iedereen de baan op tijd te vinden.
Nadat we nog even koffie met heerlijke kruidkoek hadden genuttigd, konden we beginnen aan onze wedstrijd tegen golfclub Exloo. De flights waren allemaal zeer aan elkaar gewaagd. Uiteindelijk wonnen wij met 11-7. Door deze overwinning gingen we Exloo voorbij in de stand en zijn we op de 2e plaats geëindigd . Een prima prestatie! De competitie werd gewonnen door Golfparc Sandur.
We kijken nu al weer uit naar volgend jaar.